سئو و دیجیتال مارکتینگ

۷ نکات دیجیتال برای گسترش حضور تجاری و دستیابی به آن

فوریه 8, 2020

در دنیایی که ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیک به شما امکان می دهد نرخ تبدیل هر صفحه از وب سایت خود را ردیابی کنید ، و سیستم عامل هایی مانند Ads Facebook و Google AdWords به شما امکان خرید و فروش محصولات را می دهند ، قابل درک است که بسیاری از بازاریابان ارزش برندینگ را فراموش می کنند.

برندسازی سمت غافلگیر بازاریابی دیجیتال است – استراتژی ای که به جای دقیقه ها ، ساعت ها و روزها نتایج واقعی را در طول ماه ها ، سال ها و دهه ها به وجود می آورد. این کند ، سنتی و بلند مدت است – سه ویژگی که آن را به یک دیجیتالی تبدیل می کند.

دیجیتال

در حالی که برندسازی نتایج فوری یک کمپین PPC را ایجاد نمی کند ، یکی از با ارزش ترین دارایی های بازاریابی در اطراف است. یک برند معتبر و معتبر می تواند تعداد زیادی از مشتریان جدید را وارد تجارت شما کند و شما را به صدر صنعت خود سوق دهد.

خوشبختانه ، برداشتن اولین قدم ها برای ساختن یک مارک قابل اعتماد برای تجارت شما چندان دشوار به نظر نمی رسد. در زیر ، هفت نکته را برای کمک به شما در ایجاد ، گسترش و تقویت حضور مارک دیجیتالی خود به عنوان یک شرکت B2B یا B2C ذکر کرده ایم.

یکی از موثرترین راه های ایجاد و تقویت برند شما از طریق محتوا است.

چه وبلاگ و چه محتوای ویدیویی ، مشهورترین مارک ها آنهایی هستند که دارای محتوای جذاب و معتبر زیادی هستند. محتوا راهی عالی برای تعریف نام تجاری شما به عنوان شخصی است که علاقه دارد بدون هیچ هزینه ای به مردم کمک کند و به آنها آموزش دهد.

در B2B ، مارک هایی مانند Moz با استفاده از محتوای وبلاگ خود را به عنوان منابع معتبر اطلاعات تعریف کرده اند. وبلاگ Moz هر ماه به صدها هزار خواننده می رسد و حضور و حضور خود را افزایش می دهد:

در B2C ، مارک هایی مانند رد بول از محتوای ویدیویی برای ایجاد میلیون ها برداشت استفاده می کنند ، که همه اینها در شناخت برند تأثیر مثبتی دارد. فیلم های برتر YouTube YouTube Red Bull به ده ها میلیون نفر رسیده است – رسیدن به مبلغ صدها هزار دلار با استفاده از رسانه های پرداخت شده:

دلار

از سال ۲۰۰۶ ، رد بول از مطالب ویدئویی برای ایجاد تقریبا ۱٫۵ میلیارد برداشت در کل کتابخانه فیلم خود استفاده کرده است:

هر یک از این برداشت ها تبلیغاتی برای نام تجاری ردبول است – بیننده ای که تماشای آن خیلی بعید است فراموش کنند. هر وقت شخصی وبلاگ شما را بخواند ، ویدئوی شما را ببیند ، یا از طریق پادکست به شما گوش دهد ، احساس قوی تری از شرکت شما ایجاد خواهد کرد.

در حالی که فیلم های Red Bull تماشایی هستند ، لزوماً لازم نیست محتوای آن موثر باشد. یک پست جالب و جالب در وبلاگ می تواند ده ها هزار تصور ایجاد کند ، همه با هزینه بسیار کمی.

محتوا همچنین دارای یک اثر مکمل در SEO است ، با جذب محتوا لینک ها و همچنین نمایش صفحه. این باعث می شود یک استراتژی بلند مدت طولانی برای تقویت برند و در عین حال باعث بهبود دیداری وب سایت شما شود.

علاقه مندید

افغانستان

از تبلیغات فیس بوک و توییتر برای تبلیغ محتوا استفاده کنید

ایجاد محتوای عالی یک روش عالی برای تقویت و گسترش حضور برند شما است ، اما در صورت عدم یافتن کسی به آن ، نتیجه کمی خواهد داشت.

بسترهای نرم افزاری مانند تبلیغات فیس بوک و تبلیغات توییتر ابزاری ارزشمند برای تبلیغ محتوا هستند. هر دو به شما این امکان را می دهند که به مخاطبان بزرگ و بسیار هدفمند افرادی دسترسی پیدا کنید که احتمالاً به برند شما پاسخ مثبت می دهند.

با استفاده از آگهی های فیس بوک ، می توانید افرادی را که محصولات و شرکتهای مشابه را دوست دارند ، هدف خود قرار دهید و به شما در رسیدن به مخاطبی بسیار پاسخگو کمک کنید. سکوی تبلیغاتی توییتر حتی به شما امکان می دهد مخاطبان مارک ها و افراد خاص را هدف قرار دهید:

این بدان معناست که شما می توانید محتوای خود را به مخاطب بسیار خاص ارتقا دهید ، دسترسی خود را به افرادی که احتمالاً مطالب خود را بخوانند و پاسخ دهند ، محدود کنید. در واقع ، شما می توانید به مارک تجاری خود بیفزایید و هرگز به افرادی که بعید به مشتری تبدیل شده اند برسید.

در حالی که تبلیغات فیس بوک و توییتر به برخی از آزمایشات نیاز دارند ، هرگاه کمپین شما “تماس گرفته شود” می تواند کانالهای توسعه مارک بسیار مقرون به صرفه باشد. اگر تاکنون در توییتر تبلیغ نکرده اید ، راهنمای ما برای تبلیغات توییتر برای شروع و کسب و کارهای کوچک بسیار عالی است. مکان برای شروع

تبدیل به یک وبلاگ نویس مهمان پرکار شوید

برای مارک های با مخاطب مشخص و مشخص ، وبلاگ نویسی مهمان یکی از بهترین راه های قرار دادن مطالب شما (و شرکت) در مقابل خوانندگان پاسخگو و علاقه مند است.

نیلو پاتل بازاریابی دیجیتالی یکی از قویترین مارک های موجود در دنیای بازاریابی آنلاین را دارد ، بیشتر به این دلیل که وی در طی چند سال گذشته ، صدها وبلاگ معتبر بازاریابی را ارسال کرده است ، از کارآفرین و موتور جستجوگر زمین گرفته تا رسانه های اجتماعی و مجری Hubspot.

“Prosumer” نام تجاری WP Curve ، که مخاطب هدف کارآفرینان و مترجمان آزاد نیاز به کمک وردپرس دارد ، برند خود را با وبلاگ نویسی میهمانان در وبلاگهای کارآفرینی و وب سایتهای استراتژی دیجیتال بنا نهاد.

کارآفرینی

اگر مخاطب مشتری کاملاً مشخص و مشخصی دارید ، ارسال مهمان یکی از کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین راه های تقویت برند شما است. این ۱۰۰٪ رایگان است و تنها هزینه واقعی آن زمان لازم برای تفکر ایده های محتوا و نوشتن پست ها است.

ایده

از آنجایی که افراد به احتمال زیاد نسبت به یک تبلیغ بنر به محتوا پاسخ می دهند ، شما نسبت به رقبای خود که به رسانه های پولی تکیه می کنند ، مزیتی خواهید داشت. از طریق وبلاگ نویسی مهمان ، هنگام تأسیس نام تجاری خود ، احتمالاً مقدار زیادی تبدیل و مشتری جدید ایجاد خواهید کرد.

احتمالاً بزرگترین مزیت وبلاگ نویسی مهمان این است که به شما امکان می دهد تا به اختیار یک وب سایت موجود بروید. از طریق وبلاگ صحیح به مخاطبان صحیح دسترسی پیدا کنید و با یک پست وبلاگ واحد توانستید بیش از ده ها هزار خواننده را بدست آورید.

محتوا و تصویر خود را ثابت نگه دارید

برندسازی عالی به پیام شما تکیه دارد که مطابق با تصویر برند شما باشد. ردبول از ویدئو بسیار مؤثر استفاده می کند زیرا موضوع موردنظر روی آن – ورزشهای شدید و محدود کردن محدودیت های ماجراجویی – با نام تجاری آن مطابقت دارد.

ورزش

اگر برندی مانند Xerox یک کانال YouTube ایجاد کرده و شروع به انتشار فیلم های ورزشی شدید کند ، آیا همان نتیجه Red Bull را به دست می آورد؟ بعید.

مهم است که محتوای شما مطابق با نام تجاری شما از نظر لحن ، احساس و موضوع باشد. اگر اینگونه نباشد ، بعید است بتوانید هر نوع ارتباط معنی دار با مخاطبان خود ایجاد کنید.

نمونه ای از کمپین های مارک تجاری که به دلیل ناسازگاری شکست خورده است ، تبلیغات تبلیغاتی مایکروسافت در سال ۲۰۰۸ با جری ساینفلد است:

اگرچه تبلیغ خنده دار است ، هیچ ارتباط واقعی با مارک یا محصول نداردکه تبلیغ می شود مردم از این تبلیغ لذت بردند ، اما در پایان روز نتیجه قابل توجهی برای شناخت یا اعتماد به نفس برند مایکروسافت ایجاد نکرد.

خنده

علامت تجاری بهتر است وقتی معتبر باشد. به جای اینکه برای وسیع ترین مخاطبان ممکن با یک پیام عمومی و گسترده جذاب باشید ، روی مخاطبینی که با استفاده از یک پیام جذاب و واقعی ارزشمند هستند ، به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.

۱۰۰٪ روی نام تجاری متمرکز شوید ، نه تبدیل کنید

به طور آنلاین ، ردیابی دقیق نرخ پاسخ و سودآوری یک تبلیغات ، دقیقاً به مکانهای برتر و جمعیتی ، بسیار آسان است. این امر تمرکز بر نرخ تبدیل و ROI کوتاه مدت را به عنوان فشارسنج اثربخشی یک کمپین وسوسه می کند.

نتیجه نهایی این امر این است که بسیاری از بازاریابان کمپین های اجتماعی ، جستجو و نمایش را با مارک در ذهن راه اندازی می کنند ، تنها با بهینه سازی برای معیارهای پاسخ مستقیم مانند ROAS (Return On Ad Spend) و نرخ تبدیل ، آنها را به خطر می اندازند.

اگر هیچ فشاری یا احساس فوریت وجود نداشته باشد ، بهترین استفاده را انجام می دهد. کارآمدترین کمپین های مارک تجاری در جهان شما را وادار به خرید یک کالای خاص یا اقدام نمی کند – درعوض ، آنها کاملاً بر ارتباط یک احساس خاص با یک مارک خاص متمرکز می شوند.

تبلیغات معروف Just Do It نایک با یک تماس برای اقدام به پایان نمی رسد – آنها با فلاش از آرم نایک به پایان می رسند. کمپانی درخشان Old Spice “مرد شما ممکن است بو کند” مانند مردم را ترغیب به خرید هر چیزی نکرد – در عوض ، این یک مارک خسته کننده و منسوخ را به یک چیز جالب تبدیل کرد.

از آنجا که اهداف یک کمپین مارک تجاری تا حدودی با اهداف پاسخ مستقیم مخالف است ، بهتر است نام تجاری و پاسخ مستقیم را از یکدیگر جدا نگه داریم. تبدیلهای برندها را به عنوان یک اضافی رایگان خوش شانس مشاهده کنید ، زیرا ارزش واقعی برندینگ تنها در طولانی مدت قابل مشاهده است.

تبلیغات بنر هنوز هم ممکن است موثر باشد ، اگر قیمت آن مناسب باشد

قیمت

در طی پنج سال گذشته ، افزایش نرخ CPM برای تبلیغات نمایشگر ، آن را به کانال کمتری برای برندسازی تبدیل کرده است. با وجود این ، تبلیغات نمایشگر (یا بنر) هنوز هم می تواند روشی بسیار مؤثر برای گسترش دسترسی شما و بهبود حضور شما باشد.

نکته اصلی برای برندسازی موثر از طریق نمایش تبلیغات ، یافتن وب سایتهایی است که مخاطب بسیار علاقه مند و جذابی را به خود جذب می کند. اگر افرادی که تبلیغات شما را مشاهده می کنند به احتمال زیاد مشتری یا مسیحیان تبلیغاتی برای برند شما می شوند ، مخاطب خارق العاده ای برای یک کمپین نمایش هستند.

نمونه بارز این امر توسط پلت فرم تبلیغاتی عملکرد Marin Software است که گزارش سال ۲۰۱۶ خود را (ارائه برند به عنوان مرجع تبلیغات دیجیتال) در ژورنال موتور جستجو ، وب سایت خوانده شده توسط بازاریابان دیجیتال:

وقتی وب سایتی را کشف می کنید که مطابق با نام تجاری شما و وبلاگ نویسی مهمان فقط امکان پذیر نباشد ، تبلیغات تبلیغاتی راهی عالی برای دریافت نوردهی مورد نظر شما با هزینه مناسب است.

علاوه بر این ، سیستم عامل هایی مانند Google AdWords به شما امکان می دهند به عنوان یک تبلیغ کننده به وب سایت های بزرگ دسترسی پیدا کنید. بسیاری از بزرگترین ناشران جهان نیز موجودی باقی مانده خود را با تخفیف از طریق بازارهای مناقصه در زمان واقعی مانند SiteScout و سیستم عامل هایی مانند BuySellAds به فروش می رسانند.

بلند مدت فکر کنید ، نتایج برندسازی هرگز فوری نیست

علامت تجاری مانند موج است – هرچه یک موج کوچک شروع می شود به چیزی بزرگتر و قدرتمند تر می شود که حرکت می کند. تلاش های برندسازی خود را خیلی زود بکشید و هرگز به پتانسیل کامل خود نمی رسد.

اکثر کمپین های برندسازی در مراحل اولیه خود نتایج بسیار کمی دارند اما با گذشت زمان به دارایی های ارزشمند بازاریابی تبدیل می شوند. مهم است که وقتی شروع به ایجاد یک برند برای تجارت خود می کنید طولانی مدت فکر کنید ، زیرا نتایج هرگز فوری نیستند.

شروع به چاپ کوچک کرده و تلاش های برندسازی خود را با گذشت زمان ، انتشار مطالب جدید و انتشار تبلیغات جدید ، فیلم ها و پیام های بازاریابی در یک برنامه ثابت منتشر کنید. هرچه مخاطب هدف شما با نام تجاری شما بیشتر آشنا می شود ، شما شروع به مشاهده نتایج در ترافیک مستقیم وب سایت و تبدیل می کنید.

برای مؤثر بودن برندسازی به حفظ و مراقبت مداوم نیاز دارد. با مارک تجاری مانند یک کمپین کوتاه مدت رفتار کنید و شما نمی توانید پیشرفت قابل اندازه گیری کنید. آن را به عنوان یک روند ثابت و مداوم مشاهده کنید و در نهایت یک دارایی بازاریابی بسیار ارزشمند را توسعه خواهید داد.

آیا مارک دیجیتالی شما به همان اندازه قدرتمند است؟

مارکینگ اغلب مورد بازاریاب های دیجیتال غفلت قرار می گیرد ، به این دلیل که پیگیری نتایج و عملکرد یک PPC یا SEO جستجوگرها ساده تر از یک تلاش مارک گذاری آگاهانه است. این مایه تاسف است ، زیرا یک مارک قوی یک سرمایه قدرتمند برای هر تجارت است.

اگر تجارت شما روی پاسخ مستقیم و نام تجاری غافل شده است ، سعی کنید از هفت نکته ذکر شده در بالا برای ایجاد و تقویت برند خود در طی سال آینده استفاده کنید.

بروشور دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland ISLاستراتیژی انکشاف ملی افغانستان (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی TerritoriesGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزایر و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، دموکراتیک خلق RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao، دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، جمهوری موناکو مغولستان مونته گرومونستراد موروکو موزامبیکMyanmarNamibiaNarusNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk جزیره شمالی ایرلند شمالی Marina Marina قلمرو slandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و جهان GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks جزایر و CaicosTuvaluUgandaUkanda امارات متحده عربی ایالات متحده آمریکا جزایر دور افتاده جزایر اروگوئه ازبکستانVanuatuVenezuelaViet IslandsVirgin، British IslandsVirgin، USWallis & FutunaWahara SahemenYemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL