سئو و دیجیتال مارکتینگ

چگونه نشتی را در قیف فروش خود شناسایی کنید

فوریه 8, 2020

آیا در هدف قرار دادن اهداف فروش خود یا درگیر شدن با سربهای با پتانسیل بالا در کل قیف بازاریابی خود دچار مشکلاتی شده اید؟ اغلب ، این اهداف از دست رفته نتیجه رها شدن در کل قیف تبدیل شما هستند. با این حال ، بسیاری از مردم هنوز آگاه نیستند که چگونه می توانند قیف بازاریابی دیجیتال خود را برای ارتباط با سرب تقویت کنند ، چشم اندازهای برتر را شناسایی کنند و مشارکت و فروش آنلاین ایجاد کنند.

دیجیتال

تجزیه و تحلیل جامع قیف به شما امکان می دهد تا با شناسایی قطره قطره ها قیف فروش خود را ساده تر کنید و از این اطلاعات برای هدایت فعالیت های بهینه سازی نرخ تبدیل استفاده کنید. تجزیه و تحلیل موثر قیف تجربه کاربر ایده آل در هر مرحله از قیف شما را مشخص می کند ، بنابراین می توانید سفر کاربری آنها را به طور موثری در نقاط تاچ کلیدی ترسیم کنید.

قیف فروش و چرا اهمیت دارد
طبق اطلاعات Econsultancy ، تنها ۲۲٪ مشاغل از نرخ تبدیل خود راضی هستند ، در حالی که ۷۸٪ باقی مانده با عملکرد کلی خود در روابط فرعی باقی مانده اند. برای دومی این دو ، یک قیف فروش روان و جذاب می تواند به بهبود تجربه کاربر و عملکرد کلی درآمد کمک کند.

یک قیف فروش خوب به سازمان ها کمک می کند تا اهداف مختلفی را تحقق بخشند ، که به عنوان یک سرب بالقوه از طریق یک استراتژی قیف چند منظوره تغییر می کند. Optin Monster این اهداف را چنین تعریف می کند:

جذب جامعه ای که ممکن است با تجارت شما آشنا نباشد
درگیر شدن با مخاطبی که اکنون تجارت شما را می شناسد و درک می کند
آموزش چشم اندازهایی که مایلند محصول یا خدمات شما را خریداری کنند
مشتریانی را که آماده خروج از قیف فروش شما و خرید هستند تبدیل می کنند
هنگامی که یک شخص از سرب به مشتری عبور کرد ، مهم است که شما یک رابطه سالم B2C را حفظ کنید تا سریع فروش و وفاداری به مارک را تکرار کنید.

به یاد داشته باشید: قیف فروش مجموعه ای از سنگ پله ها است که در نهایت منجر به فروش می شود ، نه یک پرش بزرگ از تعامل به خرید. بیشتر اوقات ، یک مارک تجاری یا تجارت نمی خواهد برنامه تبدیل کوچکی را برای موفقیت چشم انداز در قیف تبدیل برنامه ریزی کند.

برنامه ریزی

آنالیز قیف چیست؟
استراتژی بازاریابی دیجیتال شما فقط به اندازه قیف فروش شما قوی است. با انجام یک تجزیه و تحلیل دقیق قیف ، می توانید دیدگاهی را نسبت به زمان و مکان حذف چشم انداز فروش از قیف فروش خود بدست آورید و از تغییرات مورد نیاز برای افزایش نرخ تبدیل کلی خود بصیر شوید. همانطور که در بالا گفته شد ، قیف فروش نمایشی بصری از نحوه هدایت مشاغل شما از طریق فرآیند فروش خود درنهایت برای تبدیل شدن به مشتری است.

آنالیز قیف به سادگی روشی است که روشی ملموس برای اندازه گیری و تجسم چگونگی حرکت چشم انداز در قیف فروش شما فراهم می کند ، و نحوه انتخاب و مراحل آنها با روشی ایده آل که می خواهید قیف فروش شما کار کند ، فراهم می شود. با ارائه درصد مشخص و نرخ افت ، تجزیه و تحلیل قیف با کیفیت بالا یک عنصر اساسی در درک پایه چشم انداز شما و نیازهای آنها است.

شناسایی افت فشارها
Hubspot Research نشان داد که بهبود بهره وری قیف فروش برای ۱۸٪ شرکتها اولویت اصلی است و فقط با بستن معاملات بیشتر از این تعداد بیشتر است که ۲۸٪ از شرکتها این امر را به عنوان اولویت معرفی می کنند. خبر خوب؟ شناسایی رها کردن با تجزیه و تحلیل قیف جامع و بهینه سازی کامل قیف تبدیل می تواند به تحقق هر دو خواسته کمک کند.

البته درصدی از سرب وجود دارد که به هیچ وجه آن را وارد قیف فروش نمی کند و یا زود هنگام روند کار را رها می کند. اگرچه احتمالاً نرخ تبدیل کامل در دسترس نیست ، اما اقدامات عملی برای بهینه سازی نرخ تبدیل شما با کاهش تعداد قطره های چشم انداز امکان پذیر است.

تحقیق در مورد “کجا” و “چرا” چشم اندازهای چشم انداز به شما کمک می کند تا درک کنید که چگونه می توانید تماس های جذاب تری را برای اقدام در هر مرحله از قیف فروش خود انجام دهید.

Funnel Envy یک راهنمای جامع برای شناسایی نقاط کشویی با استفاده از گوگل Analytics (GA) ایجاد کرده است. از آنجا که گوگل ارائه دهنده خدمات رایگان و بی شماری مبتنی بر مشاغل است ، خدمات رایگان تجزیه و تحلیل آنها در دسترس و یادگیری آسان است. گوگل Analytics به شما کمک می کند تا معیارهای وب سایت خود را ردیابی کنید ، به شما این امکان را می دهد تا جایی که چشم انداز از قیف فروش شما کنار می رود را شناسایی کنید. با این حال ، برای اندازه گیری مؤثر این بازده ها ، باید قیف فروش خود را در گوگل Analytics تنظیم کنید.

در داشبورد گوگل Analytics ، دکمه “مدیر” را پیدا خواهید کرد. بر روی آن کلیک کرده و سپس برگه «اهداف» را انتخاب کنید.
بخش “اهداف” GA به شما امکان می دهد هدف نهایی قیف فروش خود را تنظیم کنید. به عنوان مثال ، اگر هدف نهایی شما این است که چشم انداز ثبت نام در خبرنامه خود را بدست آورید ، یک هدف جدید در GA ایجاد کنید و دستورالعمل های صفحه را دنبال کنید تا نام خود را بر این اساس نامگذاری کنید.
هنگامی که هدف نهایی خود را ایجاد کردید ، URL را برای صفحه در وب سایت خود وارد کنید که نشان می دهد چشم انداز به نقطه مطلوب شما رسیده است.
برای تنظیم کل قیف فروش خود در GA ، “پیگیری قیف” را فعال کرده و هر مرحله از موارد مورد نیاز خود را اضافه کنیدAles قیف را با استفاده از همان مراحل ذکر شده در بالا استفاده می کند. این استراتژی به شما این امکان را می دهد تا در تمام کل قیف تبدیل خود ، ردیابی های ناگهانی را ردیابی کنید تا مکانهایی که چشم انداز وب سایت شما را برای بهینه سازی تبدیل راحت تر ترک می کنند ، ردیابی کنید.
آیا می خواهید ردیابی قیف فروش خود را در عمل در GA ببینید؟ بعد از اینکه GA وقت خود را برای جمع آوری داده های وب سایت (اگر یک وب سایت پر ترافیک هستید ، چند روز صبر کنید) کلیک کنید ، روی Conversions> Goals> visual visualization کلیک کنید.

نرخ تعامل و تبدیل را افزایش دهید
با تنظیم و آماده سازی GA برای ردیابی افت فشارهای فروش ، زمان آن است که روی افزایش نرخ تبدیل تمرکز کنید. خوشبختانه ، روشهای زیادی وجود دارد که می توانید حضور و فعالیت وب خود را برای افزایش تبدیل بهینه کنید ، ارسال چشم اندازهای بیشتر تا پایان قیف فروش و ایجاد مشتریان تکراری وفادار داشته باشید.

۱ Page صفحه وب سایت خود را ایجاد کنید

یک صفحه فرود یک هدف دارد: هدایت یک چشم انداز به هدف نهایی قیف شما. این که آیا این جمع آوری اطلاعات تماس آنها برای ارسال خبرنامه یا خرید از مشاغل شما است ، یک صفحه فرود به شما امکان می دهد تا به یک مشکل منحصر به فرد بپردازید و اینکه چگونه خدمات یا محصول شما می تواند کمک کند.

یک صفحه فرود باید به شکلی باشد که با یک مشکل صحبت کند و یک گزینه برای چشم انداز ارائه دهد: اقدامات مورد نظر خود را انجام دهید. به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود ، مطمئن شوید که به طور مرتب به صفحه فرود وب سایت خود پیوند می دهید. با طراحی صحیح ، یک صفحه فرود می تواند به افزایش نرخ تبدیل کمک کند.

۲ ٫ مطمئن شوید که به طور منظم در حال بلاگ نویسی هستید

یک وبلاگ خوب نوشته شده – چه یک مقاله چگونه و چه شیرجه عمیق به جنبه خاصی از صنعت شما است – می تواند به افزایش ترافیک وب سایت کمک کند و به طور ایده آل ایجاد چشم انداز بیشتری برای قیف فروش شما. مقالات آموزنده وبلاگ برای نشان دادن وبلاگ شما در موتورهای جستجو کار می کنند ، وب سایت خود را با چشم اندازهایی که واقعاً به راه حل موردنظر شما علاقه دارند ، ترسیم می کند.

راه حل

۳ Call فراخوان خود را برای اقدام در نظر بگیرید

تمام صفحات وب ، پست های وبلاگ و خبرنامه باید شامل یک تماس روشن برای اقدام یا CTA باشد. این بخش از اطلاعات به گونه ای طراحی شده اند که به کاربر می گویند مرحله منطقی بعدی آنها پس از مصرف محتوای مارک شما چیست. به عنوان مثال ، اگر یکی از اهداف اصلی شما گرفتن اطلاعات مخاطب است ، CTA مختصری را در صفحه وب خود وارد کنید که به کاربر اجازه می دهد فرم تماس را تکمیل کند یا برای خبرنامه خود ثبت نام کند.

اگر احساس می کنید صفحه وب خود را حتی بیشتر بهینه می کنید ، از متن لنگر استفاده کنید تا CTA را بطور طبیعی در نسخه خود بگنجانید.

۴ ٫ در رسانه های اجتماعی فعال باشید

این ممکن است مانند یک نکته آشکار به نظر برسد ، اما یک حضور فعال و پر رونق در رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند ترافیک وب ایجاد کنید و نرخ تبدیل خود را خیلی سریع تر از بازاریابی آفلاین انجام دهید. بازاریابی دیجیتال یکی از مؤلفه های مهم رانندگی در ترافیک وب و بهینه سازی قیف فروش شما است ، زیرا We Are Social دریافتیم که ۲٫۵۶ میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی تلفن همراه در سطح جهان وجود دارد.

در طول پروفایل رسانه های اجتماعی خود ، اطمینان حاصل کنید که مرتباً با محتوای جدید وبلاگ ، صفحات فرود و صفحات وب به منظور ایجاد ترافیک در ارتباط هستید. با داشتن بازدیدکنندگان بالاتر در صفحه وب خود ، درک بهتری از محل وقوع ترک ها خواهید داشت.

۵ Somet به کاربران چیزی بدهید که از آن هیجان زده شوند

تعامل کاربر در بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت شما بسیار مهم است. آنها را با ارائه بینش های عملی ، نحوه ی کار و حتی راهنمایی های رایگان برای کمک به کاربر در درک بهتر محصول یا خدمات خود ، آنها را علاقه مند و جذاب کنید. در حالت ایده آل ، این بینش ها برای یک چشم انداز مفید هستند و به آنها اجازه می دهند تا بیشتر با برند شما در ارتباط باشند و از طریق قیف فروش شما سرازیر شوند.

با راه اندازی ارتباط برقرار کنید ، چشم انداز برتر را شناسایی کنید و با تبدیل شدن به یک متخصص فروش دیجیتال و اجتماعی معتبر ، مشارکت و فروش آنلاین ایجاد کنید. امروز بروشور را بارگیری کنید!

GENERATE ONLINE ENGAGEMENT

شما همچنین ممکن است علاقه مند باشید

چگونه می توان از اینستاگرام برای رشد مشتری خود استفاده کرد

۵ عناصر اصلی خلاصه لینک شده با قاتل
قاتل

کلوداگ اوبراین
متخصص ارشد مطالب