سئو و دیجیتال مارکتینگ

لیست نهایی کمپین بازاریابی دیجیتال

فوریه 8, 2020

پیش بینی روند همیشه آسان نیست ، اما اگر بر منافع مخاطبان نظارت داشته باشید ، آسان است آنها را دنبال کنید. در بازاریابی دیجیتال ، قرار گرفتن در روند می تواند یک عامل تعیین کننده در یک موتور جستجوگر موفق باشد. با طراحی و اجرای مبارزات جدید ، یک راه عالی برای برنامه ریزی استراتژی شما با یک لیست چک است.

برنامه ریزی

لیست های انتخاباتی بازاریابی از عناصر مختلفی تشکیل شده است. آنها بسته به مخاطب هدف و اهداف متفاوت برای هر شرکت متفاوت ظاهر می شوند. در حالی که ممکن است تاکتیک های انتخاباتی شما با همسایه شما متفاوت باشد ، برخی از عناصر یکسان هستند. در اینجا چند مرحله وجود دارد که هر لیست چک بازاریابی باید شامل آن باشد.

اهداف تجاری

قبل از نقشه برداری از استراتژی های دیگر ، باید اهداف کسب و کار مشخص شود. اینها اهداف نهایی کمپین شما و اولین قدم در هر لیست موفقیت آمیز است. آنها این سؤال را می پرسند ، “شما می خواهید به عنوان یک برند به چه چیزی برسید؟”

اهداف ممکن است:

حفظ ارزش شرکت: آنچه نام تجاری شما مخفی است برای مشتریان شما مهم است. این که آیا شما به محصولات باکیفیت اختصاص داده اید ، به جامعه محلی کمک می کنید یا در راس ارتباطات مصرف کننده قرار دارید.

خدمات عالی مشتری: تعهد به مشتریان شما یک هدف تحسین برانگیز است. این یک هدف گسترده است که موضوعاتی مانند:

     

  • ضمانت برگشت پول
  •  

  • گفتگوی زنده
  •  

  • پشتیبانی از تلفن

حفظ سودآوری: برای شروع کار ، مخاطبین مالی برای ادامه مسیر و یک برنامه بلند مدت برای موفقیت همه مهم هستند. حفظ سود به معنای تجزیه و تحلیل داده های مالی در صورت لزوم و انعطاف پذیری در صورت نیاز به تغییر کمپین است.

محتوای رقابتی: محتویاتی که ارسال می کنید نشانگر نام تجاری و تجارت شما است. این شیوه دید مشتریان از شما به عنوان یک شرکت را تعریف می کند. در مقایسه با بازاریابی برون مرزی ، بازاریابی محتوا ۳ برابر موفق تر است. نمونه هایی از محتوای رقابتی عبارتند از:

بازاریابی محتوا

     

  • خبرنامه های ایمیل
  •  

  • اینفوگرافیک
  •  

  • ویدیوهای رسانه های اجتماعی زنده

رشد پایدار: رشد مداوم یک تجارت بر اساس ترافیک و درآمد است. این هدف مستلزم تحقیق و سنجش مداوم و تجزیه و تحلیل است. تمام اهداف فوق به این هدف تبدیل می شود و شانس موفقیت را بهبود می بخشد.

معیارهای بازاریابی

معیارها که گاه به آن KPI یا شاخص های کلیدی عملکرد گفته می شود ، اندازه گیری بازاریابی دیجیتال است. آنها شامل هزینه های جمع آوری شده و درآمد حاصل از جنبه های مختلف تبلیغات شما می شوند.

برخی از زمینه های اصلی برای تمرکز عبارتند از:

منجر به نسبت ترافیک: چه تعداد از هدایتان به وب سایت شما دسترسی دارند؟ اگر ۲۰۰۰ بازدید سایت و ۲۰۰ پیشرو دارید ، نسبت شما ۱۰: ۱ است. شما این کار را با تقسیم هر عدد براساس فاکتور مشترک آن به کمترین شکل استنباط می کنید. در این حالت ، عامل مشترک ۲۰۰ بود. این بدان معناست که ۱۰٪ نرخ تبدیل وجود دارد.

بازدید سایت

هزینه سرب: مدل بازاریابی هزینه به ازای هر سرب در فرم و عملکرد متفاوت است. بازاریابان به جای اینکه برای هر کلیک تبلیغی ایجاد کنند ، مبلغی را برای تبدیل های قطعی ، مانند ثبت نام در عضویت ، می پردازند. این مهم است که بدانید که به طور کلی ، هدایتهای شما برای شما روی سیستم عامل های مختلف هزینه می کند.

میزان آگاهی مشتری: مهم است بدانید چه تعداد مشتری را از دست می دهید. نرخ چریدن درصد مصرف کننده هایی است که عضویت را پشت سر می گذارند. برای موفقیت به عنوان یک شرکت و رشد خود ، تعداد مشترکین جدید باید از اشتراک های قطع نشده پیشی بگیرند.

تبدیل صفحه فرود: این تعداد بازدید کنندگان از صفحه فرود شما را خریداری می کند. موفق ترین سایت های آنلاین نرخ تبدیل صفحه فرود ۵٫۱٪ را دارند. این ۲٫۹۶٪ بیشتر از میانگین نرخ تبدیل است.

بهینه سازی موتور جستجو

این یک هدف بلند مدت است ، اما مهم نیست. بسیاری از متغیرها به جستجوگرها می روند ، از جمله انتخاب کلمه کلیدی ، ارتباط محتوا و سازگاری با موبایل. این عوامل باعث افزایش دید ، آگاهی از برند ، ترافیک و در نهایت تبدیل می شوند. تحقیقات نشان می دهد که از کل ترافیک در اینترنت ، ۹۳ درصد از موتورهای جستجو است.

موبایل

در این بخش از لیست چک شما باید ذکر شود:

برنامه ریزی کلمه کلیدی: این شامل همه چیز از تحقیق در مورد داغترین کلید واژه ها تا بررسی رتبه های کلیدی کلیدی فعلی است. چندین ابزار در دسترس است ، مانند گوگل Keyword Planner و Soovle.

تجزیه و تحلیل Backlink: با استفاده از ارسال مشتریان بالقوه به وب سایت شما Backlink کار می کند. آنها به دامنه شما پیوند دارند ، از این رو عنوان. این سنجشی است که گوگل هنگام رتبه بندی شما از آن استفاده می کند. SEMrush ، Ahrefs و Kerboo همه ابزارهایی برای نظارت بر این آمار ارائه می دهند.

Backlink

ردیابی رتبه بندی: رتبه جهانی جستجوی جهانی و محلی شما نشان می دهد که چه تعداد از کاربران اینترنت شما را در جستجو جستجو می کنند. نزدیک به thدر بالای صفحه نتایج ، احتمال دیدن یک تبدیل بیشتر است. گذشته از Googling خود ، می توانید رتبه را با Link-Assistant ، Synup و ProRankTracker پیگیری کنید.

دارایی های محتوای بازاریابی دیجیتال

دارایی محتوا ، هر نوع محتوا است که به عنوان ابزاری در کمپین بازاریابی شما استفاده می شود. این شامل همه چیز از پست های رسانه های اجتماعی گرفته تا برنامه های تلفن همراه است.

برخی از دارایی های متداول استفاده می شود:

کتابهای الکترونیکی: برای بازاریابی B2B یا هر شرکتی که سعی در ایجاد اقتدار برند دارد ، کتابهای الکترونیکی یک پیام حرفه ای ارسال می کنند.

Vlogs: یکی از محبوب ترین دارایی ها در بازاریابی دیجیتال ، بلاگ نویسی یا وبلاگ نویسی است. طبق گزارشات مصرف کننده ، ۵۴٪ از کاربران اینترنت فیلم های بیشتری را از مارک های مورد علاقه خود می خواهند.

پادکست ها: پادکست ها از طریق فید صوتی پیام ارسال می کنند و یک دارایی مفید برای کاربران تلفن همراه هستند. پادکست ها مانند کتاب صوتی ، مطالب شما را به روشی ارائه می دهند که نیازی به خواندن ندارد. به مخاطبان گسترده تری ، از جمله افراد دارای دید بینایی می رسد.

خبرنامه های ایمیل: خبرنامه ها راهی عالی برای تازه نگه داشتن نام تجاری شما در ذهن مصرف کنندگان است. خواه از طریق ایمیل برای افراد تازه وارد و یا به عنوان ابزاری برای نگهداری مشتری استفاده شود ، ایمیل پیوندها و کلمات کلیدی را در جو دیجیتال گردش می دهد.

وبلاگها: مانند وبلاگ نویسی ، وبلاگ نویسی علاقه یا اخبار فعلی شرکت شما را بیان می کند ، اما به صورت متن. وبلاگها دارایی های اساسی برای محتوای هستند زیرا به ایجاد اقتدار ، ارتباط و کلمات کلیدی صدایی کمک می کنند. همه این موارد SEO و خوانندگان را بهبود می بخشد.

رسانه اجتماعی

رسانه های اجتماعی نقش مهمی در بازاریابی مدرن بازی می کنند و به هر لیست انتخاباتی نیاز به یک نقطه دارند. تقریباً ۳٫۴ میلیارد مشترک در رسانه های اجتماعی وجود دارد که هرکدام ۵ تا ۷ حساب دارند.

هنگام برنامه ریزی برای رسانه های اجتماعی ، عناصری که مورد توجه قرار می گیرند عبارتند از:

محتوا: محتوای ارسال شده در رسانه های اجتماعی با سیستم عامل های دیگر متفاوت است. این برنامه برای دسترسی سریع ، خواندن آسان و اشتراک گذاری طراحی شده است. اطلاعات چشم نواز ، سرگرم کننده و خبرساز با رسانه های تصویری مختلط بهترین است. این مکان همچنین مکان برتر برای مسابقات و تبلیغات است. برای گفتن داستانی و فروش برند خود از ابزارهایی مانند فیلم زنده و تصاویر تعاملی استفاده کنید.

تاکتیک های ارتباطات: رسانه های اجتماعی یک عامل محرک در تعامل با مشتری است ، به این معنی که ارتباط بسیار مهم است. هنگامی که مشتریان پیام ، اشتراک گذاری ، مانند ، یا اظهار نظر در مورد محتوای رسانه های اجتماعی ، واکنش شما توسط دیگران مشاهده و ارزیابی می شود. برخی از راه های برقراری ارتباط از طریق رسانه های اجتماعی عبارتند از:

     

  • خدمات گپ خودکار
     
  • خدمات چت زنده
  •  

  • فرم های تماس با
  •  
  • در پاسخ به نظرات مشتری
  •  

  • اظهارنظر و دوست داشتن نظرات مشتری

ابزارهای اتوماسیون: سیستم عامل های زیادی برای ارسال در این زمینه وجود دارد که بسیاری از بازاریابان برای ادامه کار خود به سمت اتوماسیون روی می آورند. ابزاری مانند Hootsuite به شما امکان می دهد برنامه های انتشار مطالب را از قبل برنامه ریزی کنید. ابزارهای دیگر مانند BuzzSumo و Mention بینشی سریع در مورد محبوبیت رسانه های اجتماعی و روندهای فعلی ارائه می دهند.

در حال بسته بندی

روند دیجیتال مانند جزر و مد در نوسان است ، به این معنی که هوشیاری مداوم لازم است. لیست چک شما ممکن است گاه به گاه تغییر کند ، اما داشتن یک بنیاد به شما کمک می کند تا کار خود را شروع کنید.

با استفاده از دسته بندی های ذکر شده در بالا ، شما می توانید یک لیست چک که منعکس کننده نیازهای شرکت شما باشد ، شروع می کنید. شاید شما ایمیل را به عنوان دسته بندی خود اضافه کنید زیرا این همان چیزی است که باعث می شود مارک شما معنا پیدا کند. یا ، شاید تبلیغات به فضای خاص خود نیاز داشته باشد. در هر صورت ، متوجه می شوید که یک لیست چک باعث تقویت کمپین شما می شود. این صفحه داستانی دنیای بازاریابی است و طرح برند شما را از ابتدا تا انتها ترسیم می کند.

اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست های چک هستید ، چندین الگوی مختلف به صورت آنلاین وجود دارد. فقط مطمئن باشید که در مورد اهداف شرکت خود ، نه تنها اهداف عمومی ، توضیحاتی ارائه می دهید.

<